مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:252022-01-17فناوري

کامیون برقی هوشمند چینی مجهز به دستیار صوتی


شرکت اتومبیلی پینینفارینا (Automobili Pininfarina) از طراحی جدید خود برای شرکت چینی دیپ وی (DeepWay) مستقر در شانگهای که یک کامیون برقی هوشمند موسوم به شینگتو (Xingtu) و مجهز به دستیار صوتی و سیستم اطلاعات و سرگرمی برای رانندگان است، - شرکت "اتومبیلی پینینفارینا"(Automobili Pininfarina) از طراحی جدید خود برای شرکت چینی "دیپ وی"(DeepWay) مستقر در شانگهای که یک کامیون برقی هوشمند موسوم به "شینگتو"(Xingtu) و مجهز به دستیار صوتی و سیستم اطلاعات و سرگرمی برای رانندگان است، رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت اتومبیلی پینینفارینا (Automobili Pininfarina) طراحی جدید خود را به نام شینگتو (Xingtu) که یک کامیون سنگین تمام الکتریکی خودران برای ساخت توسط شرکت چینی دیپ وی است، معرفی کرد.

این وسیله نقلیه نیمه خودران برای بهبود کارایی حمل و نقل بار و تقویت تلاش ها در راستای پایداری طراحی شده است، در حالی که برای رانندگان ترانزیت، یک خانه دوم راحت فراهم می کند.

دیپ وی یک شرکت سازنده کامیون های هوشمند است که در سال 2020 با حمایت بایدو غول اینترنتی چینی تأسیس شد و طراحی مفهومی جدیدی را به شرکت پینینفارینا سفارش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون برقی هوشمند چینی مجهز به دستیار صوتی

کامیون برقی هوشمند چینی مجهز به دستیار صوتی