مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:352022-01-17سياسي

مهمترین معیار برای گزینش تقوای افراد است


تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) مهمترین معیار برای گزینش را تقوای افراد دانست و گفت: در گزینش ها باید بر اساس قانون عمل شود و در این صورت کسی نمی تواند اعتراضی کند و اگر هم اعتراض کند پذیرفته نیست.

- ایسنا/قم تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) مهمترین معیار برای گزینش را تقوای افراد دانست و گفت: در گزینش ها باید بر اساس قانون عمل شود و در این صورت کسی نمی تواند اعتراضی کند و اگر هم اعتراض کند پذیرفته نیست.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با جمعی از اعضای هسته گزینش ادارات و نهادهای استان قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام شد، عنوان کرد: حضرت ام البنین(س) که دیروز سالروز وفات ایشان بود از بانوانی هستند که بانوان جامعه اسلامی باید از سیره ایشان الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) بر اساس اهدافی که از این ازدواج داشتند معیارهای خود برای انتخاب همسر را مطرح و این ازدواج صورت گرفت، افزود: انتخاب فاطمه کلابیه به قدری درست انجام گرفت که این حضرت نهایت ادب را نسبت به فرزندان حضرت زهرا (س) داشتند و به احترام حضرت فاطمه (س) به همگان اعلام کردند که ایشان را با نام فاطمه صدا نزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین معیار برای گزینش تقوای افراد است

مهمترین معیار برای گزینش تقوای افراد است