مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:102022-01-17اقتصادي

راه اندازی واحدهای راکد فارس شتاب می گیرد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه راه اندازی واحدهای راکد استان شتاب می گیرد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 120واحد صنعتی راکد، احیاء و به چرخه تولید بازگشته اند.

- احد فتوحی دوشنبه 27 دی در جلسه ای که با حضور نماینده شیراز و زرقان درمجلس و نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک ها برگزار شد، گفت: برگزاری این نشست ها برای بخش تولید و صنعت اثربخش خواهد بود.

او با بیان اینکه هم اکنون 7414 قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است، افزود: از این تعداد 3335واحد موفق به دریافت پروانه بهره برداری و 4079واحد نیز در مراحل ساخت و ساز قرار دارد که با به مدار تولید آمدن تعدادی از این واحدها، شاهد رشد چشمگیری در آمار واحدهای بهره بردار خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اضافه کرد: از تعداد واحدهای در حال ساخت و ساز 1096 واحد با پیشرفت بیش از 60 درصد در مرحله پایان نصب اسکلت و 781واحد نیز در مرحله نصب ماشین آلات خط تولید قرار دارند.

فتوحی گفت: شرکت شهرک های صنعتی فارس براساس قانون، قراردادهای متقاضیانی که در مدت قانونی موفق به ساخت وساز نشوند را فسخ خواهد کرد تا این اراضی در اختیار افراد صلاحیت دار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحدهای راکد فارس شتاب می گیرد

راه اندازی واحدهای راکد فارس شتاب می گیرد