مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:302022-01-17فرهنگي

معرفی هیأت انتخاب 5 بخش از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک، هیات انتخاب بخش های مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه نمایش های آیینی و سنتی، تئاتر فراگیر و اجرای کودکان و نوجوانان زیر 18 سال را معرفی کرد.

- به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آناهیتا غنی زاده، زهره بهروزی نیا، الکا هدایت، ناصر آویژه، بهمن صادق حسنی، هادی حسنعلی، مزدک مهیمنی و آثار بخش های مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه نمایش های آیینی و سنتی، تئاتر فراگیر و اجرای کودکان و نوجوان زیر 18سال، جشنواره بیست و هفتم را ارزیابی و انتخاب خواهند کرد.

این هیات انتخاب، از میان 25 اثر در بخش مسابقه خردسال، 49 اثر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی، 36 اثر نمایشی آیینی و سنتی (خیمه شب بازی، نقالی و پرده خوانی)، 10 اثر بخش تئاتر فراگیر و 36 اثر بخش اجرای کودکان و نوجوانان (زیر 18 سال) را ارزیابی و از میان آنها آثار بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را انتخاب می کنند.

هیات انتخاب بخش های مذکور، جملگی از هنرمندان باسابقه عرصه هنرهای نمایشی، به ویژه نمایش کودک و نوجوان هستند.

بهمن صادق حسنی از کارگردانان و بازیگران باسابقه تئاتر کشور است که هم اکنون مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیأت انتخاب 5 بخش از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

معرفی هیأت انتخاب 5 بخش از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان