مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:302022-01-17فرهنگي

برنامه ای که هزار قسمت دارد/ بهروز رضوی راوی گنجینه ادب فارسی


تاکنون 281 قسمت از برنامه «هزاره ادب فارسی» از رادیو فرهنگ پخش شده است که بهروز رضوی راوی آن است و قرار است تولید و پخش آن تا هزار قسمت ادامه پیدا کند.

- تاکنون 281 قسمت از برنامه هزاره ادب فارسی از رادیو فرهنگ پخش شده است که بهروز رضوی راوی آن است و قرار است تولید و پخش آن تا هزار قسمت ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: برنامه هزاره ادب فارسی به صورت سلسله وار و با استفاده از متون و شعر و نثر فارسی با تحقیق و پژوهش دقیق تهیه، تدوین و ضبط و پخش می شود.

وی هدف از این برنامه را آشنایی شنوندگان با جریان های بزرگ ادبی و آشنایی با آثار بزرگ ادبیات کشورمان و شاعران و نویسندگان ایرانی عنوان کرد و افزود: آنچه که در این مجموعه برنامه ها تدارک دیده ایم، دیدن حقیقت ادبیات است و بیشتر مباحثی که شاید کمتر به آن فکر کردیم اینکه هر اثری محصول چه تجربه هایی است محصول چه جامعه ای است و چه اندیشه ها و باورهایی در پشت هر اثر ادبی وجود دارد.

آیا یک اثر ادبی متاثر از آثار گذشتگان بوده و یا بر جریان های ادبی پیش رو تاثیرگذار بوده است.

صداقت گو برای آشنایی شنوندگان با مفاهیم و اهداف برنامه هزاره ادب فارسی برنامه ریزی در سه گام را مطرح کرد و افزود: گام اول بررسی موضوعات مختلف در تاریخ ادبیات ایران بود سپس در گام دوم بخشی از صحبت های کارشناسان مطرح حوزه ادبیات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای که هزار قسمت دارد/ بهروز رضوی راوی گنجینه ادب فارسی

برنامه ای که هزار قسمت دارد/ بهروز رضوی راوی گنجینه ادب فارسی