مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:052022-01-17اقتصادي

اعتبار 8 میلیاردی برق رسانی به پروژه تله کابین یاسوج


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری های انجام شده در روزهای آینده 8 میلیارد ریال جهت تکمیل راه اندازی شبکه برق رسانی به محل اجرای پروژه تله کابین یاسوج اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سعید طالبی پور اظهار کرد: با توجه به قول های مساعد معاون عمرانی و معاون اقتصادی استاندار استان مشکلات اجرای پروژه تله کابین برطرف و عملیات اجرایی این طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شتاب می گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد که در نشست بررسی موانع سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان سخن می گفت، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده در روزهای آینده 8 میلیارد ریال جهت تکمیل راه اندازی شبکه برق رسانی به محل اجرای پروژه تله کابین یاسوج اختصاص می یابد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تکمیل و راه اندازی تله کابین شاهد رونق صنعت گردشگری در مرکز استان خواهیم بود.

طالبی پور بیان کرد: عملیات تله کابین یاسوج در مسیری به طول یک هزار و 500 متر حدفاصل ورودی منطقه گردشگری آبشار یاسوج تا کوه دوریاب واقع در بالادست پارک جنگلی این شهر پیش بینی و طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 8 میلیاردی برق رسانی به پروژه تله کابین یاسوج

اعتبار 8 میلیاردی برق رسانی به پروژه تله کابین یاسوج