مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:502022-01-17ورزشي

هشداردر مورد توسعه نامتوازن منطقه 22 تهران/ برج ساختند اما برای مدرسه فکری نکردند


عضو شورای شهر تهران با اشاره به توسعه نامتوازن منطقه 22 گفت: با وجود برج سازی ها هیچ فکری برای سرانه های فرهنگی و ورزشی مانند ساخت مدرسه و مهدکودک نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در جریان بازدید اعضای کمیسیون احتماعی و فرهنگی شورا از منطقه 22 نسبت به موضوع کمبود زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه هشدار داد.

وی گفت:  اتفاق ناگوار توسعه نا متوازن منطقه است، اکنون بدون توسعه زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در حال بارگذاری جنعیت در منطقه 22 است.

علوی یادآور شد: ناگواری زمانی خود را نشان می دهد که برج های در حال ساخت تکمیل شوند و جمعیت سرازیر این منطقه شود اما با کمبود مدرسه، مهدکودک، مسجد و زمین بازی و … مواجه شود.

وی ترافیک را واضح ترین مشکل توسعه نا متوازن این منطقه خواند و تاکید کرد: نگرانی ما آن است که به علت کمبود سرانه های فرهنگی و ورزشی و تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس و دریاچه چیتگر تنها جوابگوی مردم منطقه باشند و دیگر جایی برای سایر مردم تهران نماند.

عضو شورای شهر تهران منطقه 22 را منطقه ای تازه ساخت با شهروندانی دارای فرهنگی های متفاوت خواند و افزود: این موضوع می تواند یک فرصت باشد برای اینکه هویت محله را با تدبیر خود شکل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشداردر مورد توسعه نامتوازن منطقه 22 تهران/ برج ساختند اما برای مدرسه فکری نکردند

هشداردر مورد توسعه نامتوازن منطقه 22 تهران/ برج ساختند اما برای مدرسه فکری نکردند