مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:452022-01-16بين الملل

واشنگتن: در حال پرداخت بهای اشتباه فاجعه بار ترامپ درباره برجام هستیم


در حالی که بیش از دو سال و 9 ماه از خروج غیرقانونی آمریکا از توافق هسته ای و اعمال شدیدترین فشارها علیه ایران می گذرد، مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت که زمان درباره برنامه هسته ای ایران تنگ بوده و واشنگتن در حال پرداخت بهای اشتباه فاجعه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه به مذاکرات رفع تحریم ها در وین اتریش میان ایران و گروه 1+4 اشاره کرد.

وی که با برنامه Face The Nation شبکه سی بی اس مصاحبه می کرد در پاسخ به سوال ادعایی خبرنگار این شبکه که ایران در حال بازی با زمان بوده و به توانایی تولید سلاح هسته ای بسیار نزدیک شده، گفت: خوب، در مقدمه دو چیز را می گویم یک، سیاست ما صریح بوده و ما مصصم هستیم تا مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای شویم .

هماهنگی واشنگتن با صهیونیست ها درباره احتمال عدم موفقیت مذاکرات با ایران سالیوان اضافه کرد: شماره دو، ما معتقدیم که دیپلماسی بهترین راه برای آن (هدف) است اما همانطور که شما گفتید و وزیر امور خارجه نیز گفته، زمان کوتاه بوده و من در پایان ماه گذشته در اسراییل بودم و هماهنگی درباره احتمال عدم موفقیت دیپلماسی انجام دادیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: در حال پرداخت بهای اشتباه فاجعه بار ترامپ درباره برجام هستیم

واشنگتن: در حال پرداخت بهای اشتباه فاجعه بار ترامپ درباره برجام هستیم