مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 20:252022-01-16اقتصادي

دو هزار و 939 میلیارد ریال تسهیلات روستایی توسط بانک پارسیان پرداخت شد


مدیر عامل شعب بانک پارسیان در خوزستان گفت: بانک پارسیان در خوزستان از ابتدای طرح تاکنون به تعداد 10 هزارو 100 پرونده به مبلغ بیش از 2939 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی روستایی پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به طور حتم  فشارهای ناشی از تحریم های یک دهه گذشته و رکود حاصل از شرایط کرونایی موجب شده که اقتصاد کشور در وضعیتی قرار گیرد که تقریباً در 10سال گذشته هیچ گاه آن را تجربه نکرده است.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که گذر از این شرایط بحرانی تنها با رشد اقتصادی، رفاه اجتماعی و البته ثبات محقق می شود.

این ها سه ضلع مثلث بازسازی اقتصاد ایران است که بانک پارسیان در جهت رسیدن به هرکدام از آن ها در طول سال های گذشته تلاش زیادی کرده است.

جالب است که بدانید طی دو سال گذشته تاکنون از سوی بانک پارسیان 33 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های کوچک و متوسط 17 هزار میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 177 هزار میلیون یورو تسهیلات ارزی به طرح های ملی و زیربنایی و کمک به رونق و توسعه استان تخصص داده شده است سعید شیاری مدیر عامل شعب بانک پارسیان در خوزستان می گوید: این بانک در طول سال های گذشته از هیچ حمایتی از پرداخت وام به کسب وکارهای متضرر ازکرونا و ایجاد رونق در مناطق محروم و توسعه کارآفرینی گرفته تا تأمین مالی پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هزار و 939 میلیارد ریال تسهیلات روستایی توسط بانک پارسیان پرداخت شد

دو هزار و 939 میلیارد ریال تسهیلات روستایی توسط بانک پارسیان پرداخت شد