مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 19:102022-01-16فرهنگي

علی نصیریان: تئاتر یک هنر زنده است


علی نصیریان معتقد است که تئاتر از بخش های زیبا، تاثیرگذار و دل نشین هنر بوده و زنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنامه دیدار با علی نصیریان پیش از ظهر یکشنبه بیست و ششم دی ماه با حضور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی و حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و وحید لک مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات جشنواره در منزل این هنرمند پیشکسوت برگزار شد.

در ابتدای این دیدار، حسین مسافرآستانه گزارشی از وضعیت این دوره جشنواره تئاتر فجر ارائه کرد و گفت: فکر نمی کردیم که با توجه به تداوم شرایط کرونایی، امسال انقدر گروه تئاتری در کشور کار کرده باشند.

به طوری که بیش از 600 گروه متقاضی حضور در این دوره جشنواره بودند.

قادر آشنا نیز در این دیدار از تلاش برای حمایت گروه های جوان و امید دادن به آنها برای ادامه کار در شرایط دشوار اقتصادی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال از هزینه کرد بودجه در بخش های جنبی کاسته شده و در تلاشیم تا بزرگ ترین بخش بودجه این دوره از جشنواره را به کمک هزینه حمایت از گروه های شرکت کننده در جشنواره اختصاص دهیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی در ادامه با اشاره به تعداد قابل توجه هنرمندان شرکت کننده در این دوره از جشنواره به ویژه گروه های جوان، گفت: خانواده تئاتر با وجود تمام سختی ها، تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نصیریان: تئاتر یک هنر زنده است

علی نصیریان: تئاتر یک هنر زنده است