مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 18:502022-01-16سياسي

ستادهای بازآفرینی به صورت فرمایشی برگزار نشوند


قرار نیست ستادهای بازآفرینی شهری در سطح استان ها به صورت فرمایشی برگزار شود و خروجی نداشته باشد بلکه این ستادها محل تشریک مساعی است.

- به گزارش، محمد آیینی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، بر برگزاری جلسات ستاد بازآفرینی شهری به صورت منظم تاکید کرد و گفت: باید بیشتر مباحث و مشکلات استانی در این جلسات مورد بررسی، پیگیری و در مسیر حل آنها تمامی مسئولین مربوطه گام بردارند.

وی تاکید کرد: فرمانداران به عنوان رؤسای ستادهای شهرستانی بازآفرینی و شهرداران شهرستان های همدان به عنوان دبیران این ستادها وارد کار شوند، قرار نیست این ستادها به صورت فرمایشی برگزار شود و خروجی نداشته باشد بلکه این ستادها محل تشریک مساعی است.

آیینی با تاکید بر اینکه باید مصوبات و پروژه های بازآفرینی در داخل استان و شهرستان ها پیگیری شوند، گفت: استاندار همدان باید این موارد را بررسی و مدیران مربوطه را بازخواست کند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه باید کارهای عقب مانده ای که عمدتاً در هشت سال گذشته تلنبار شده را نیز جبران کنیم، خواستار ورود مناسب در بحث های بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده با تاکید بر اینکه با منابع موجود، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادهای بازآفرینی به صورت فرمایشی برگزار نشوند

ستادهای بازآفرینی به صورت فرمایشی برگزار نشوند