مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 18:402022-01-16حوادث

امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به 20 مسافر گرفتار در برف طی امروز


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به 20 مسافر گرفتار در برف طی امروز در محورهای استان خبر داد.

- فرزین معتمدی در گفتگو با اظهار کرد: طی امروز به دلیل بارش برف در محور جوانرود به ثلاث باباجانی گزارشی مبنی بر گرفتار شدن مسافران در برف و کولاک به جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیات امداد و نجات پایگاه زلان جوانرود جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به محل مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی و ارزیابی اولیه مشخص شد که در این حادثه 20 مسافر و هفت خودرو در برف و کولاک گرفتار شدند و نیروهای عملیاتی هلال احمر اقدام به رهاسازی و کمک به بستن زنجیر چرخ و سرنشینان خودروها کردند.

معتمدی با اشاره به آماده باش نیروهای هلال احمر با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه، بیان کرد: 62 تیم عملیاتی در 36 پایگاه امداد و نجات شهری و بین شهری، امداد و نجات هوایی و تیم واکنش سریع با استقرار در محورهای سردسیر استان کرمانشاه آمادگی لازم برای امداد رسانی به مسافران را دارا هستند.

وی خاطر نشان کرد: افراد در صورت مشاهده حوادث می توانند گزارش خود را با سامانه 112 جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در میان بگذارند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به 20 مسافر گرفتار در برف طی امروز

امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به 20 مسافر گرفتار در برف طی امروز