مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:252022-01-16سياسي

برگزاری «همایش بین المللی روز غزه» در مشهد/ حرم رضوی میزبان فعالان حوزه مقاومت


دبیر همایش بین المللی روز غزه گفت: همایش بین المللی روز مقاومت با حضور فعالان حوزه مقاومت در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه آن تاکید بسیاری شده است، یادآور شد: مقام معظم رهبری چندین بار از عدم اهتمام دولت های اسلامی به مسئله غزه انتقاد کردند که پیرو فرمایشات ایشان، تصمیم به برگزاری همایش روز غزه گرفته شد و در جهت پاسداشت رشادت ها و ایستادگی مردم غزه در جنگ 22 روزه با رژیم صهیونیستی، 29 دی ماه به نام روز غزه نام گذاری شد.

وی گفت: طبق آخرین اخبار منتشره از سوی صلیب سرخ جهانی؛ 97 درصد آب های غزه مسموم شده است که امروزه آب که مایه حیات است در غزه به سلاح کشتار جمعی مبدل شده و بیش از 90 درصد مردم از همین آب مسموم در حال استفاده هستند.

باقری خاطرنشان کرد: مسئله دیگری که ما را بر این داشت که با برپایی این همایش، رسانه مردم غزه باشیم، این است که وضعیت بهداشت در غزه از ابتدایی ترین مسائل نیز بی بهره است و حتی تجارت با خارج از غزه نیز برای آنان نیست، هیچ کشتی حق ورود و خروج به غزه را ندارد و مردمان غزه نمی توانند از غزه خارج بشوند مگر اینکه از تونل های مخفی به مصر رفته و از آنجا پیگیر کارهای خود همچون درمان باشند.

وی به دیگر مسئله برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: عدم مخابره درست وضعیت مردم غزه به جهانیان و سانسور خبرهایی در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «همایش بین المللی روز غزه» در مشهد/ حرم رضوی میزبان فعالان حوزه مقاومت

برگزاری «همایش بین المللی روز غزه» در مشهد/ حرم رضوی میزبان فعالان حوزه مقاومت