مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:002022-01-16اقتصادي

پروانه ساختمانی در همدان یک ماهه صادر شود


استاندار همدان با بیان اینکه فرایند صدور پروانه ساختمانی در همدان طولانی است گفت: پروانه ساختمانی در همدان یک ماهه صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در ستاد بازآفرینی شهری استان همدان که با حضور دکتر محمد آیینی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد با بیان اینکه در استان باز آفرینی پایدار و با ثباتی در دستور کار قرار گرفته است اظهار کرد: در ستاد بازآفرینی شهری استان همدان، دو موضوع مهم یعنی بازسازی بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی، باز سازی آن ها در ستاد بازآفرینی شهری مورد بررسی قرار می گیرند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه برای حل موضوع باز آفرینی شهری در استان، دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی استان باید مشارکت رسمی و جدی داشته باشند گفت: با توجه به شهر همدان و همچنین شهرهای تابعه، بافت های فرسوده نیاز مبرمی به بازآفرینی دارند که باید مورد پیگیری مدیران مربوطه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مزایای بازسازی و باز آفرینی بافت فرسوده در همدان، پیشگیری از آسیب ها و تخریب های زلزله های احتمالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه ساختمانی در همدان یک ماهه صادر شود

پروانه ساختمانی در همدان یک ماهه صادر شود