مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:502022-01-16سياسي

شخصیتتان شبیه کدام عضو بدنتان است؟


فصل جدید به زندگی سلام کن با رویکرد آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و امیدبخشی در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت طراحی شده و این هفته به موضوعات مربوط به سلامت از جمله طب سوزنی می پردازد.

- فصل جدید "به زندگی سلام کن" با رویکرد آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و امیدبخشی در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت طراحی شده و این هفته به موضوعات مربوط به سلامت از جمله طب سوزنی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه صبحگاهی رادیو سلامت به تهیه کنندگی مرتضی میلانی با حال و هوایی تازه و تغییر رویکرد به منظور آگاهی بخشی به مردم روانه آنتن می شود و در این هفته به موضوعات متنوعی در حوزه سلامت می پردازد.

مرتضی میلانی، تهیه کننده ویژه برنامه صبحگاهی به زندگی سلام کن گفت: فصل جدید این برنامه با رویکرد آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و امیدبخشی در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت طراحی شده که با اجرای مسعود حسنی همراه است؛ ضمن اینکه هر روز کارشناس مجریان در بخش تحلیل خبر به بررسی رویدادها نیز می پردازند.

وی افزود: در این برنامه روز دوشنبه، 27 دی ماه به این موضوع می پردازیم که شما فکر می کنید شخصیت تان شبیه کدام یک از عضوهای بدنتان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیتتان شبیه کدام عضو بدنتان است؟

شخصیتتان شبیه کدام عضو بدنتان است؟