مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:452022-01-16سياسي

جهان بین رییس بنیاد مسکن دنا شد+تصاویر و فیلم


مراسم تودیع و معارفه رؤسای بنیاد مسکن شهرستان دنا با حضور فرماندار دنا، امام جمعه دنا و مدیرکل بنیاد و مسکن استان در محل فرمانداری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه تکریم و معارفه رؤسای قبلی و فعلی بنیاد و مسکن شهرستان دنا با حضور فرماندار دنا، امام جمعه دنا و مدیرکل بنیاد و مسکن انقلاب اسلامی استان در محل فرمانداری برگزار شد.

پناهی فرماندار دنا در ابتدا خیر مقدم داشت به همه مسولین که در جلسه تکریم و معارفه مدیریت بنیاد مسکن شهرستان دنا حضور پیدا کردند و گفت:جلسه امروز جلسه فاخری است به دلیل اینکه خدمات دولت و نظام در این مدت یک سال زلزله  و وجود بیماری کرونا بسیار ارزنده است، به خصوص حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  همه و همه کمک کردند که اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم بخورد.

فرماندار دنا اظهار داشت: همه دستگاه ها سعی خود را انجام دهند که در دهه فجر اگر پروژه ای دارند به پایان برسانیم و یا کلنگ زنی دارند اعلام کنند برای دهه فجر، همه دستگاهها تفاهم نامه هایی با مدیریت برنامه و بودجه  را هر چه سریعتر انجام دهند تا اعتبارات تخصیص یافته از دست نروند، هر اداره ای باید وظایف خود را بداند و کم کاری نکند چرا قبل از اینکه عده ای  بنای غیرقانونی می سازند جلوگیری نمی کنند و بعد ما مجبور به حکم  تخریب دهیم پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان بین رییس بنیاد مسکن دنا شد+تصاویر و فیلم

جهان بین رییس بنیاد مسکن دنا شد+تصاویر و فیلم