مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:402022-01-16اجتماعي

بارش سنگین برف اردبیل را فراگرفت/ ادارات استان با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند


در پی ورود دومین سامانه بارشی به استان اردبیل طی هفته جاری، بارش شدید برف که در برخی مناطق ارتفاع آن به نیم متر می رسد، اکثر نقاط استان را دربرگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال ورود موج دوم سامانه بارشی به استان اردبیل در طی هفته جاری، از صبح امروز یکشنبه 26 دی ماه، بارش برف با شدت زیاد در مناطق مرکزی و جنوبی استان آغاز شده و کماکان در نقاط مختلف استان به شکل متناوب ادامه دارد.

از صبح امروز بارش برف در حالی آغاز شد که برف چشمگیر حاصل از موج اول سامانه بارشی، در معابر و خیابان های مناطق مختلف استان ذوب نشده بود.

شدت بارش برف به حدی است که سبب اختلال در عبور و مرور داخل شهر و جاده های مواصلاتی شده و اهالی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل تا ساعت 9:30  امروز در شهر اردبیل 27 سانتی متر برف گزارش شده است که با توجه به تداوم بارش سنگین برف، وجود برف یک متری در کوهستان ها تا ساعات آینده دور از انتظار نخواهد بود.

ادارات با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل طی نامه ای به کلیه دستگاه ها، شروع به کار کلیه دستگاه های اجرایی استان به غیر از مراکز درمانی و خدمات رسان را در روز دوشنبه 27 دی ماه با یک ساعت تاخیر از ساعت 8 صبح اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین برف اردبیل را فراگرفت/ ادارات استان با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند

بارش سنگین برف اردبیل را فراگرفت/ ادارات استان با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند