مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:152022-01-16سياسي

شاپرک لیست سیاه جامع را به صورت سرویس به شرکت ها ارائه دهد


پیمان منعم طبری مدیرعامل ایران کیش با اشاره به لیست سیاه و کارایی مثبت آن در برخورد با پولشویی و مبارزه با سایت های قمار خواستار ارائه لیست سیاه جامع از سوی شاپرک در قالب یک سرویس به شرکت های پرداخت شد.

- پیمان منعم طبری مدیرعامل ایران کیش با اشاره به لیست سیاه و کارایی مثبت آن در برخورد با پولشویی و مبارزه با سایت های قمار خواستار ارائه لیست سیاه جامع از سوی شاپرک در قالب یک سرویس به شرکت های پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام ایران کیش، طبری در نشست بازنگری در نظام کارمزد، مبارزه با پولشویی و تخلفات شبکه پرداخت نمایشگاه تراکنش گفت: لیست سیاه نتیجه بسیار خوبی داشته است.

این الگوی لیست سیاه در شرکت ایران کیش نیز پیاده سازی شده است تا با توجه به آن پذیرنده یا دارنده کارتی که از سایت شرط بندی استفاده کرده بررسی و جلوی تراکنش های مالی آن گرفته شود.

اما بهتراست لیست سیاه جامع تری از سوی شاپرک در قالب سرویس در اختیار شرکت های پرداخت قرار گیرد و از این طریق مبارزه با پولشویی و سایت های قمار با قوت بیشتری ادامه یابد.

وی با بیان اینکه تا امروز نیز سیاست لیست سیاه، تراکنش های مالی سایت های قمار از طریق شرکت های پرداخت را به شدت کاهش داده است تا جایی که این تراکنش ها از طریق درگاه این شرکت ها، به کارت به کارت و طرق دیگر تراکنش ها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاپرک لیست سیاه جامع را به صورت سرویس به شرکت ها ارائه دهد

شاپرک لیست سیاه جامع را به صورت سرویس به شرکت ها ارائه دهد