مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:102022-01-16اقتصادي

انطباق با سند آمایش سرزمین شرط اعطای تسهیلات از صندوق توسعه است


هیئت امنای صندوق توسعه ملی مقرر کرد: همه بانک های طرف قرارداد صندوق توسعه ملی قبل از اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی از انطباق طرح یا پروژه با سند آمایش سرزمین اطمینان حاصل کنند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، نخستین جلسه هیئت امنای صندوق توسعه ملی روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور تشکیل شد و در آن پیشنهاد اهرمی کردن منابع ریالی صندوق در اعطای تسهیلات ریالی به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبه به منظور افزایش پوشش تسهیلات ریالی و اهرمی کردن منابع، هیئت عامل صندوق توسعه ملی مجاز است در قراردادهای سپرده گذاری ریالی صندوق مزبور، به نسبت یک سهم صندوق و تا حداقل دو برابر آن سهم آورده بانک عامل از منابع داخلی خود را منظور نماید.

تقویت اقدامات صندوق برای وصول مطالبات سر رسید شده مصوبه دیگری بود که بر اساس آن هیئت عامل صندوق توسعه ملی مجاز است برای تسریع در وصول مطالبات معوق خود بابت تسهیلات اعطایی از محل منابع صندوق، نسبت به تملک دارایی ها و سهام بانک ها و تسهیلات گیرندگان ذیربط و یا مشارکت در طرح های پربازده اقدام نماید.

بر اساس مصوبه شرط رعایت سند ملی آمایش در تصویب طرح ها نیز مقرر شد کلیه بانک های طرف قرارداد صندوق توسعه ملی قبل از اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انطباق با سند آمایش سرزمین شرط اعطای تسهیلات از صندوق توسعه است

انطباق با سند آمایش سرزمین شرط اعطای تسهیلات از صندوق توسعه است