مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:502022-01-16اجتماعي

راه ارتباطی 52 روستای کردستان مسدود شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: راه ارتباطی 52 روستای استان بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شد.

- رامبد نوذری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: برف و کولاک از روز گذشته در استان آغاز شده و راه ارتباطی 52 روستای استان  را بسته ست.

به گفته وی، راه های روستایی مسدود شده مربوط به شهرستان های سقز، بانه و دیواندره است و تلاش برای بازگشایی آنها توسط عوامل راهداری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه عوامل راهداری در سطح جاده های روستایی مشغول به خدمات رسانی هستند و راه تعداد زیادی از این روستاها بازگشایی شده است، گفت:با توجه به تداوم برف و کولاک پیش بینی ما بسته شدن تعداد دیگری از روستاها است.

به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان، از روز گذشته 3 هزار کیلومتر برف روبی در محورهای شریانی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 138  تن شن و نمک در این محورها مصرف شده است، خاطرنشان کرد: در محورهای غیرشریانی نیز 70  تن شن و نمک مصرف و هزار و 419 کیلومتر برفروبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: 291 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک  با کمک عوامل و نیروهای راهداری، رهاسازی شد و 20 مسافر در راه مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 52 روستای کردستان مسدود شد

راه ارتباطی 52 روستای کردستان مسدود شد