مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:352022-01-16اقتصادي

مشترکان کم مصرف برق پاداش می گیرند


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از اختصاص پاداش به مشترکان کم مصرف برق خبر داد.

- مهدی دادگر گفت: آن دسته از مشترکان خانگی که در ماه های گرم سال در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته کمتر برق مصرف کنند و میزان استفاده برق آن ها زیر الگوی تعریف شده باشد، مشمول تشویق های مصوبه هیئت دولت خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بهینه سازی مصرف برق را از مهمترین اهداف مصوبه هیات دولت اعلام کرد و افزود: در مناطق عادی که بیشتر مشترکان در این بخش ها سکونت دارند، الگوی تعیین شده 200 کیلووات ساعت در ماه های غیرگرم و 300 کیلووات ساعت در ماه های گرم است که بر اساس ارزیابی های انجام شده نیازهای مصرف برق یک خانوار را به صورت کامل پوشش می دهد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: بر اساس مصوبه جدید از این پس مشترکان پر مصرف بابت مصرف بالاتر از الگوی تعیین شده هزینه بیشتری پرداخت خواهند کرد.

دادگر با اشاره به اینکه حدود 20 درصد مشترکان استان در دسته پر مصرف هستند گفت: این اقدام به منظور برقراری عدالت در توزیع یارانه های انرژی صورت گرفته و از آنجا که بیشترین برق مورد نیاز کشور توسط بخش خصوصی تولید می شود، دولت باید برق را با قیمت واقعی خریداری و با نرخ یارانه ای به مشترکان تحویل دهد که در این شرایط، مشترکانی که از برق بیشتری استفاده می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان کم مصرف برق پاداش می گیرند

مشترکان کم مصرف برق پاداش می گیرند