مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:152022-01-16اقتصادي

خداییان: سازمان بازرسی از تولید و سرمایه گذاری مشروع حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، رییس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر لزوم آمایش سرزمینی تصریح کرد: - دکتر خداییان در دیدار با استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های مهم این استان با توجه به وجود بزرگترین میدان گازی، اسکله نفتی و سواحل دریا گفت: برای استفاده از هریک از این ظرفیت ها نیاز به برنامه ریزی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، رییس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر لزوم آمایش سرزمینی تصریح کرد: برای هر استان باید با توجه به ظرفیت ها، صنایع راه اندازی شود.

وی با تأکید بر توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، یکی از برنامه های سازمان بازرسی کل کشور را حول محور حمایت از سرمایه گذاری مشروع عنوان نمود.

دکتر خداییان تسهیل و تسریع در اخذ مجوز برای توسعه کسب وکار ها را امری مهم دانست و نقش این اقدام در مبارزه با فساد را موردتوجه قرارداد.

این مسئول عالی قوه قضاییه با اشاره به تأکیدات مستمر رییس قوه قضاییه بر حمایت از تولید، از شناسایی ظرفیت ها و پیگیری مشکلات استان بوشهر در این سفر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداییان: سازمان بازرسی از تولید و سرمایه گذاری مشروع حمایت می کند

خداییان: سازمان بازرسی از تولید و سرمایه گذاری مشروع حمایت می کند