مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:152022-01-16اقتصادي

مهلت پرداخت عوارض پروانه چرای دام در خراسان جنوبی تمدید شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: به دلیل استقبال مرتعداران و افزایش متقاضی تمدید پروانه چرا زمان مهلت قانونی پرداخت عوارض و تمدید پروانه چرای دام تا پایان سال آینده تمدید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: به دلیل استقبال مرتعداران و افزایش متقاضی تمدید پروانه چرا زمان مهلت قانونی پرداخت عوارض و تمدید پروانه چرای دام تا پایان سال آینده تمدید شد.

علیرضا نصرآبادی، امروز یکشنبه 26 دی در جمع خبرنگاران درباره آخرین مهلت قانونی پرداخت عوارض و تمدید پروانه چرای دام اظهار کرد: با برنامه ریزی هایی که انجام شده بود ابتدا زمان این طرح تا 8 آذر ماه 1400 تعیین شد، اما به دلیل استقبال مرتعداران و حجم مراجعه مرتعداران متقاضی تمدید پروانه چرا، شرایط موجود در شیوع بیماری کرونا و اثرات خشکسالی سال گذشته بر روی علوفه مراتع زمان اجرای این بخشنامه تا پایان سال 1401 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هزینه این عوارض به ازای هر راس دام امسال دو هزار و 100 تومان تعیین شده است اعلام کرد: صاحبان پروانه چرای دام در مراتع این استان، باید نسبت به تمدید پروانه چرای دام های خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت پرداخت عوارض پروانه چرای دام در خراسان جنوبی تمدید شد

مهلت پرداخت عوارض پروانه چرای دام در خراسان جنوبی تمدید شد