مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:102022-01-16اقتصادي

درج قیمت تولیدکننده جایگزین قیمت مصرف کننده می شود


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: برای ایجاد شفافیت در نظام توزیع، قیمت تولیدکننده جایگزین قیمت مصرف کننده بر روی کالاها درج می شود.

- علی تهوری، با بیان اینکه درج قیمت تولیدکننده جایگزین قیمت مصرف کننده می شود، گفت: در راستای ایجاد شفافیت در نظام توزیع و ایجاد رقابت در بازار و همچنین تعدیل و واقعی کردن قیمت ها و اصلاح نظام توزیع، درج قیمت تولیدکننده جایگزین قیمت مصرف کننده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مرحله اول اجرای این طرح شامل انواع آب میوه، آب معدنی، ماءالشعیر، نوشابه گازدار، غذاساز، نوشیدنی ساز، چرخ گوشت و ماکروویو و انواع پودر لباسشویی، دستمال کاغذی، پوشک بچه، یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی بوده که تولیدکنندگان مکلف به درج قیمت تولیدکننده شده اند.

وی گفت: در مرحله دوم اجرای این طرح، تولیدکنندگان لنت ترمز، فیلتر روغن، روغن موتور، محصولات شوینده، محصولات سلولزی، سس، رب، کنسروها، ترشیجات و ماکارونی نیز ملزم به درج قیمت تولیدکننده هستند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: این طرح به منظور جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اجرا شده که تولید کنندگان در خصوص درج قیمت تولیدکننده که دربرگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج قیمت تولیدکننده جایگزین قیمت مصرف کننده می شود

درج قیمت تولیدکننده جایگزین قیمت مصرف کننده می شود