مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:052022-01-16بين الملل

تأکید امیرعبداللهیان بر حل بحران سوریه از طریق سیاسی


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار پدرسون با تأکید بر حل سیاسی بحران سوریه، حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی در این کشور و همچنین حملات رژیم صهیونیستی را عامل ایجاد خلل در روند راه حل سیاسی در سوریه برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، گیر پدرسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه که به منظور گفت وگو و تبادل نظر در خصوص تحولات سوریه در تهران حضور دارد، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

    امیرعبداللهیان در این دیدار با قدردانی از نماینده ویژه دبیرکل برای کمک به گفت وگوهای ملی و صلح و ثبات در سوریه، تلاش صادقانه جمهوری اسلامی ایران برای موفقیت وی در پیگیری روند برقراری صلح و ثبات در سوریه را مورد تأکید قرار داد.

وزیر امور خارجه با تأکید بر دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در خصوص راه حل سیاسی بحران سوریه، از ابتدای تحولات آن کشور، سازمان ملل متحد را بخشی از پیگیری راه حل سیاسی در سوریه خواند.

* حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی در سوریه و همچنین حملات رژیم صهیونیستی عامل ایجاد خلل در روند راه حل سیاسی در سوریه امیرعبداللهیان حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی در سوریه و همچنین حملات رژیم صهیونیستی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امیرعبداللهیان بر حل بحران سوریه از طریق سیاسی

تأکید امیرعبداللهیان بر حل بحران سوریه از طریق سیاسی