مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:452022-01-16بين الملل

توسعه روابط تجاری و اقتصادی ترکمنستان و ایتالیا


در دیدار مقامات ارشد ایتالیا و ترکمنستان بر افزایش همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، تویلی کومکوف سفیر ترکمنستان در میلان با آتیلیو فونتانا استاندار منطقه لمباردی ایتالیا دیدار و راه های توسعه ارتباطات تجاری را بررسی کردند.

در این دیدار که در مقر اصلی دولت منطقه ای لمباردی برگزار شد، طرفین بر همکاری در سطح بالای ترکمنستان و ایتالیا در زمینه های سیاسی- دیپلماتیک، تجاری-اقتصادی، فرهنگی و بشردوستانه اشاره و علاقه متقابل خود را برای ایجاد تعامل بین میلان و و عشق آباد ابراز کردند.

فونتانا و کومکوف چشم انداز ارتباطات مستقیم بین جوامع تجاری دو کشور و امکان مشارکت شرکت های پیشرو در لمباردی را در پروژه های ترکمنستانی شامل انتقال تجربه و فناوری در صنعت را در بخش نساجی و فرآوری محصولات کشاورزی بررسی کردند.

در این دیدار امکان گسترش روابط علمی و آموزشی و تربیت متخصصان فنی و مهندسین مجرب از ترکمنستان در دانشگاه های لمباردی به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفت.

لمباردی مهم ترین مرکز اقتصادی و مالی، پایتخت صنعتی و علمی ایتالیا است که یکی از جایگاه های پیشرو در جهان در توسعه فناوری ها در زمینه انرژی از جمله انرژی سبز، منسوجات و حمل ونقل را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط تجاری و اقتصادی ترکمنستان و ایتالیا

توسعه روابط تجاری و اقتصادی ترکمنستان و ایتالیا