مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:402022-01-16سياسي

دولت انقلابی باید رویکرد انقلابی از خود نشان دهد


امام جمعه مهریز با اشاره به مشکلات و کمبود امکانات مورد نیاز کشاورزان و دامداران این شهرستان از وزیر جهاد کشاورزی گلایه کرد و از او خواست تا به جای مراجعه به امکان بهینه شده و بدون مشکل، - به مراکزی مراجعه کنند که مردم از مشکلات در رنج و مشقت هستند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در گفت وگو با ایسنا به سفر اخیر وزیر جهادکشاورزی به این شهرستان واکنش نشان داد و با اشاره به مشکلات متعدد کشاورزان و دامداران خاطرنشان کرد: قشر کشاورز و دامدار این شهرستان از نبود و کمبود امکانات بسیار رنج می برند، اما مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از این موضوع غفلت کرده اند.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان مهریز در سفر وزیر کشاورزی، وی را به مکان هایی که دارای امکانات بهینه و مناسبی وجود دارد، بردند، تصریح کرد: متأسفانه این موضوع در دولت گذشته هم تکرار شد و مجتمعی که برای کشاورزی و دامداری در این شهرستان فعال بود برای چندمین بار مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت، این دولت انقلابی است و باید رویکرد انقلابی از خود نشان دهد.

محی الدینی تاکید کرد: هم اینک کشاورزان و دامداران زیادی با مشکلات و کاستی ها روبه رو هستند، وزیر کشاورزی باید در جریان سفر خود از نزدیک با این افراد سخن می گفت و به مشکلات آن ها می پرداخت نه اینکه تنها به مراکزی می روند که هیچ کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت انقلابی باید رویکرد انقلابی از خود نشان دهد

دولت انقلابی باید رویکرد انقلابی از خود نشان دهد