مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:052022-01-16سياسي

بیکاری جوانان تحصیل کرده، دغدغه اصلی مسئولان اهر


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از دغدغه های اصلی مسئولان و جوانان شهرستان اهر را بیکاری و اشتغال عنوان کرد.

- احمد محرم زاده در جلسه شورای اداری اهر با اشاره به آمار افزایشی بیکاری در این شهرستان نسبت به سایر شهرهای استان اظهار کرد: یکی از علت های بیکاری جوانان آماده نبودن زیرساخت ها یا ضعیف بودن آنها است.

وی در ادامه اهر را شهرستانی تاثیرگذار در سطح کشور و استان عنوان کرد و افزود: این شهرستان دارای گذشته ای روشن و پرافتخار است و باید آینده ی آن نیز پرافتخار باشد و این با وجود جوانان فرهیخته، نخبگان و تحصیل کردگان این منطقه مقدور خواهد شد.

محرم زاده گفت: در حال حاضر غیر از شهرستان ها در استان نیز مشکلاتی وجود دارد و اگر بخواهیم در شهرک صنعتی، سرمایه گذار جذب کنیم از نظر برق مشکل داریم و اقدامی از سوی وزیر در خصوص ایجاد پست برق در شهرک صنعتی اهر و بیلوردی انجام شده است که در صورت تحقق این امر و همکاری صمیمانه ادارات به دور از بروکراسی اداری و جذب سرمایه گذار مقدمات اشتغال جوانان منطقه فراهم می شود.

وی ضمن قدردانی از روند احداث بزرگراه اهر-تبریز و به زیر بار ترافیک رفتن این محور مواصلاتی، از مسئولان خواست در جذب سرمایه گذار تلاش کنند و باعث فرار سرمایه گذاران نشوند تا دغدغه اصلی مردم و مسئولان که اشتغال است بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری جوانان تحصیل کرده، دغدغه اصلی مسئولان اهر

بیکاری جوانان تحصیل کرده، دغدغه اصلی مسئولان اهر