مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 21:452022-01-15سياسي

«بر دوش ملت، بر بال ملائک» / مروری بر بیانات رهبر انقلاب در وصف تشییع شهید سلیمانی


در آستانه دومین سالگرد نماز جمعه تاریخی رهبر انقلاب بعد از شهادت سپهبد سلیمانی، (27 دی ماه 98) نماهنگ «بر دوش ملت، بر بال ملائک» منتشر شد.

-   بیانات رهبر انقلاب که در این فیلم مشاهده می کنید در ادامه آمده است: ملّت ایران، زیر تابوت شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه هویّت خودش را نشان داد، وحدت خودش را نشان داد.

1400/10/19 واقعاً شهادت شهید سلیمانی یک حادثه تاریخی و عجیب شد؛ هیچ کس فکر نمیکرد، دوستان هم فکر نمیکردند که این حادثه این جور عظمت پیدا بکند و خدای متعال به این حادثه برکت بدهد تا بتواند هویّت دینی و انقلابی مردم را جلوی چشم همه قرار بدهد و همه ببینند.

1400/10/19 شما دیدید ملّت ایران چه کردند؛ چه کردند در تهران، چه کردند در شهرستان های مختلف، مردم چگونه با این قضیّه ی مهم -شهادت یک سردار برجسته- مواجه شدند.

1399/04/22 ده ها میلیون در ایران، و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خونِ فرمانده سپاه قدس به خیابانها آمدند و بزرگ ترین بدرقه جهان را شکل دادند.

1398/10/27 این بدرقه های ایرانی و آن بدرقه های عراقی؛ در کاظمین، در بغداد، در نجف، در کربلا چه کردند با این پیکر اِرباًاِربا! 1398/10/18 واقعاً شهادت شهید سلیمانی یک حادثه تاریخی و عجیب شد؛ هیچ کس فکر نمیکرد، دوستان هم فکر نمیکردند که این حادثه این جور عظمت پیدا بکند و خدای متعال به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بر دوش ملت، بر بال ملائک» / مروری بر بیانات رهبر انقلاب در وصف تشییع شهید سلیمانی

«بر دوش ملت، بر بال ملائک» / مروری بر بیانات رهبر انقلاب در وصف تشییع شهید سلیمانی