مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:352022-01-15اجتماعي

سقوط 2 سنگ بزرگ در شمیرانات تهران (+عکس)


ابعاد و وزن بسیار بالای سنگ های ریزشی منجر به تخریب روسازی آسفالت هم شده است.

- رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شمیرانات تهران اعلام کرد: بارش های شدید برف و باران که جمعه تاکنون ادامه دارد موجب سقوط 2 سنگ بزرگ و بسته شدن محور آهار در رودبار قصران شد.

یاسر بوداغی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با سقوط این سنگ ها یک لاین از جاده مذکور مسدود شد که برای رفع انسداد مسیر بایستی سنگ ها به وسیله ماشین آلات خرد و سپس برداشت شوند.

وی با اشاره به این که تردد در یک لاین این محور بلامانع است، یادآور شد: ابعاد و وزن بسیار بالای سنگ های ریزشی منجر به تخریب روسازی آسفالت هم شده است.

به گفته رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شمیرانات، عوامل این مجموعه با استفاده از ظرفیت های منطقه در تلاش برای جابه جایی و ریزش برداری هستند.

شمیرانات با 100 کیلومتر راه روستایی و 70 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارای سه راهدارخانه فعال یعنی راهدارخانه مرکزی (داخل محوطه راهداری شمیرانات در ابتدای لواسان)، راهدارخانه فشم و راهدارخانه شمشک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سامانه بارشی که تاکنون به شکل باران، تگرگ و برف به صورت متناوب در سطح شمیرانات فعال بوده، جاده ها لغزنده شده است اما تاکنون حادثه یا مشکلی رخ نداده و تردد برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط 2 سنگ بزرگ در شمیرانات تهران (+عکس)

سقوط 2 سنگ بزرگ در شمیرانات تهران (+عکس)