مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 19:102022-01-15سياسي

معاون وزیر کار: فوت سالانه 800 کارگر در حوادث کار


اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز با جمعی از فعالان اقتصادی استان دیدار و با مشکلات انجمن های مختلف آشنا شدند.

- معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سالانه 800 نفر فوتی در حوادث کاری در سطح کشور به کام مرگ می روند و 15 هزار نفر نیز مصدوم می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا علی حسین رعیتی فرد شنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در محل اتاق بازرگانی اهواز بیان کرد: اصلاح قوانین مشاغل سخت و زیان آور در دست بررسی است و امید است بتوانیم این قانون را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی و آموزش و آگاهی دادن به کارگران برای فعالیت در محیط کار آمار حوادث را کاهش می دهد افزود: برای کاهش حوادث ناشی از کار باید آموزشهای لازم ارائه شود هر چند در چند سال اخیر به دلیل شرایط کرونا آموزش دادن به کارگران کاهش یافت.

در ادامه این نشست رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از اساسی ترین مشکلات استان توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی است که در رفع محرومیت خوزستان نیز اثر گذار است.

ولی اسماعیلی ادامه داد: شرکت های دولتی 95 درصد صنایع در استان را در شامل می شوند اما تعهدات اجتماعی خود را انجام نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کار: فوت سالانه 800 کارگر در حوادث کار

معاون وزیر کار: فوت سالانه 800 کارگر در حوادث کار