مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 18:552022-01-15بين الملل

نشانه هایی از آغاز نافرمانی مدنی در عربستان سعودی


نشانه هایی مبنی بر آغاز نافرمانی مدنی در عربستان سعودی در مخالفت با سیاست های محمد بن سلمان وجود دارد که ابتدا از سازمان امر به معروف و نهی از منکر این کشور آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها سازمان امر به معروف و نهی از منکر با توجه به حاشیه سازی های گسترده همزمان با کمپین تغییر و تحولات به رهبری بن سلمان، شاهد استعفای تعداد زیادی از کارکنان خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، فیصل یکی از نیروهای سابق پلیس مذهبی عربستان سعودی است که برای حفظ هویت خود در این گزارش از این نام مستعار استفاده می کند و به دلیل تردیدهایی که در مورد به حاشیه رانده شدن سازمان امر به معروف و نهی از منکر در سال های اخیر داشته است، تصمیم گرفت تا کار خود در این سازمان را رها کند.

فیصل 37 ساله که ماه ها پیش استعفا کرده است، به خبرگزاری فرانسه گفت: تمام اختیارات ما سلب شده است و ما دیگر اصلا نقش روشنی نداریم.

اینک هر آن چیزی را که قرار بود ممنوع اعلام کنیم، مجاز شده است، بنابراین من استعفا کردم .

از زمانی که بن سلمان در سال 2017 ولیعهدی عربستان را به عهده گرفت، پادشاهی عربستان دستخوش اصلاحات اجتماعی از جمله اجازه دادن به زنان برای رانندگی اتومبیل، اجازه برگزاری کنسرت و پایان دادن به ممنوعیت مختلط بودن زن و مرد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه هایی از آغاز نافرمانی مدنی در عربستان سعودی

نشانه هایی از آغاز نافرمانی مدنی در عربستان سعودی