مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 16:502022-01-15سياسي

خیران در زمان مشکلات مردم و جامعه در کنار دولت هستند


فرماندار سابق شهرستان گنبدکاووس گفت: نیکوکاران و خیران همواره در زمان مشکلات مردم و جامعه در صحنه حاضر بوده و در کنار دولت خدمات خوبی به مردم ارائه داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: تلاش کردم در مدت حدود 6 سال که مسئولیت خدمت به مردم را عهده دار بودم در فضای تعامل  و دوستانه به همه مدیران و دستگاه های اجرایی در راستای کاهش آلام و دردهای مردم به آنها خدمت کنم.

وی تصریح کرد: در این راستا از همه ظرفیت ها و قابلیت های استانی کشوری و شهرستانی استفاده کرده و تا حدودی اولویت های شهرستان در حوزه جاده نفت، بیمارستان 400 تختخوابی و دانشکده پزشکی با همکاری همه مدیران و ائمه شیعه و سنی گنبدکاووس به شرایطی که نتیجه خوبی داشته باشد، رساندم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای وحدت، تعامل و اتحاد بین اعضای شورای تامین و ائمه جمعه شیعه و سنی و مدیران دستگاه های اجرایی برقرار بود و در زمان بحران ها توانستیم بدون کوچکترین مشکل و حاشیه آنها را به خوبی مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکاران به ویژه نیکوکاران گنبدی در زمان مشکلات و بحران ها در صحنه حضور داشته و در کنار دولت به مردم خدمت کردند که تشکر و قدردانی می کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران در زمان مشکلات مردم و جامعه در کنار دولت هستند

خیران در زمان مشکلات مردم و جامعه در کنار دولت هستند