مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 16:452022-01-15دانش

دانشگاه پیام نور در تمامی شهرستان های کرمانشاه واحد آموزشی دارد


رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این دانشگاه به دنبال تحقق عدالت آموزشی است، گفت: دانشگاه پیام نور در تمامی شهرستان های استان کرمانشاه واحد آموزشی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه پیام نور در زمینه آموزشی تخفیفاتی داشته و این دانشگاه در سراسر کشور سبک آموزشی استانداردی دارد.

سعیدی پور با اشاره به واحدهای آموزشی در شهرستان های تازه آباد، ثلاث باباجانی، جوانرود و دیگر شهرستان های مرزی، تصریح کرد: به تازگی از این واحدهای آموزشی بازدید داشته ایم و دانشگاه پیام نور تنها کانون توجه مرکز استان و شهرستان های برخوردار نیست بلکه تمامی واحدهای پیام نور در سراسر کشور و در مناطق مرزی و محروم نیز خدمات استاندارد را به قشر محروم ارائه می دهد.

وی گفت: از سال 94 به بعد دانشگاه پیام نور در توسعه مقطع تحصیلات تکمیلی با مجوز از وزارت علوم و دفتر گسترش وزارت علوم بیش از 35 رشته دایر کرده و علاقه ای به تمرکز در ستاد استان نداریم.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به سیاست تمرکززدایی امکانات آموزشی دانشگاه پیام نور، گفت: به تناسب هر شهرستان که کادر علمی وزارت علوم تعیین کند و در هر رشته ای که در شهرستان تأسیس شود باید عضو هیئت علمی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور در تمامی شهرستان های کرمانشاه واحد آموزشی دارد

دانشگاه پیام نور در تمامی شهرستان های کرمانشاه واحد آموزشی دارد