مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:552022-01-15سياسي

چهارمین دبیرکل کنفرانس انتفاضه انتخاب شد


طی حکمی از سوی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، سید مجتبی ابطحی به عنوان چهارمین دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین به جای امیرعبداللهیان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حکم دبیرکلی ابطحی صبح امروز با حضور نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی، وزارت امورخارجه، برخی نهادها و سازمان های مردم نهاد توسط جواد شوشتری رییس دفتر قالیباف به وی اعطا شد.

در این نشست ابتدا شوشتری رییس دفتر رییس مجلس با بیان اینکه دکتر قالیباف به دلیل کسالت موفق به حضور در این جلسه نشد، از زحمات امیرعبداللهیان و همکارانشان در دوره مدیریت قبلی این کنفرانس قدردانی کرد و برای ابطحی و همکارانشان در مدیریت جدید این کنفرانس آرزوی موفقیت کرد.

شوشتری افزود: الحمدلله با توجه به سابقه جناب ابطحی و آشنایی خوب ایشان با فعالیت های دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از ابتدا، امیدواری ما برای توسعه و گسترش فعالیت های دبیرخانه برای حمایت از انتفاضه فلسطین بیش از پیش است.

سید مجتبی ابطحی از کارشناسان ارشد حوزه غرب آسیا در وزارت امور خارجه است که از سال 1363 فعالیت در این حوزه را با دبیری سفارت در بیروت آغاز کرد.

وی از سال 1370 با استقرار در مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو شورای عالی برگزاری اولین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مشغول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دبیرکل کنفرانس انتفاضه انتخاب شد

چهارمین دبیرکل کنفرانس انتفاضه انتخاب شد