مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:202022-01-15سياسي

حضور عالمانه بانوان خراسان شمالی در توسعه فرهنگی قرآن ضروری است


رییس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی خراسان شمالی گفت: یکی از دلایل تأسیس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی، حضور عالمانه بانوان در توسعه فرهنگی قرآن است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی خراسان شمالی گفت: یکی از دلایل تأسیس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی، حضور عالمانه بانوان در توسعه فرهنگی قرآن است.

الهام میرداماد، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی حضور عالمانه بانوان در توسعه فرهنگی قرآن کریم و اهل بیت در استان است، ادامه داد: سعی ما این است تا در حوزه های مختلف جامعه فعالیت داشته باشیم.

میرداماد با اشاره به اینکه از شروع فعالیت این هیات نتایج خوبی را مشاهده کرده ایم، تصریح کرد: برنامه هیات اندیشه ورز بانوان این است که به سوی اجرای برنامه هایی با رویکرد جدید برود و تاکنون در این خصوص شاهد دستاوردهای خوبی بوده ایم.

مدیر عامل موسسه قرآنی معراج بجنورد این هیات را زیر مجموعه تبلیغات اسلامی استان دانست و تصریح کرد: از اهداف دیگر هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی، بومی سازی فعالان حقیقی و حقوقی قرآنی به منظور ارتقا سطح معرفت و بصیرت در بانوان قرآنی استان است.

وی افزود: تلاش ما در جهت تعمیق و تبیین نقش بانوان برای ایجاد و تقویت خانواده ای قرآنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عالمانه بانوان خراسان شمالی در توسعه فرهنگی قرآن ضروری است

حضور عالمانه بانوان خراسان شمالی در توسعه فرهنگی قرآن ضروری است