مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:052022-01-15اجتماعي

روزهای پربارش در انتظار چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت سامانه بارشی موجود در استان در حال تضعیف است، اما از اواسط روز دوشنبه موج دوم این سامانه بارشی به صورت ضعیف فعالیت خود را آغاز می کند و دوشنبه شب تا ظهر سه شنبه اوج فعالیت این موج بارشی در مناطق کوهرنگ، - اردل، غرب لردگان، بخش هایی از کیار و فارسان است.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی موجود در استان در حال تضعیف است و تا بعد از ظهر امروز بارش های ضعیف در نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود، همچنین امروز وزش باد شدید در سطح استان انتظار می رود که در مناطق برف گیر کولاک برف را در پی خواهد داشت.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی چهارمحال و بختیاری افزود: امشب در منطقه کوهرنگ بارش های ضعیف به صورت برف به همراه کولاک پیش بینی می شود، همچنین فردا بارش رگبار خفیف برف در ارتفاعات و گردنه های استان به صورت ضعیف انتظار می رود.

وی ادامه داد: از اواسط روز دوشنبه موج دوم این سامانه بارشی به صورت ضعیف فعالیت خود را آغاز می کند و دوشنبه شب تا ظهر سه شنبه اوج فعالیت این موج بارشی در مناطق کوهرنگ، اردل، غرب لردگان، بخش هایی از کیار و فارسان است، در سایر مناطق چهارمحال و بختیاری نیز بارش های ضعیف برف پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پربارش در انتظار چهارمحال و بختیاری

روزهای پربارش در انتظار چهارمحال و بختیاری