مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:502022-01-15دانش

ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز در عرصه های در معرض فرونشست ابلاغ شد


شورای عالی شهرسازی و معماری مصوبه مربوط به عرصه های در معرض فرونشست در سراسر کشور و همچنین پروژه های عمرانی مرتبط را ابلاغ کرد.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و همچنین مدیران کل راه و شهرسازی استان ها، مصوبه شورا را در خصوص فرونشست زمین در کشور، ابلاغ کرد.

در متن این مصوبه آمده است: شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ 8 آذر 1400 بنا بر مکاتبات متعدد سازمان نقشه برداری کشور در خصوص وقوع پدیده فرونشست ضمن استماع گزارش آن سازمان و نیز گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خصوص میزان گستردگی، نرخ سالانه و تبعات جبران ناپذیر رخداد پدیده فرونشست در سطح کشور، معطوف به پیشنهادهای ارائه شده توسط مرکز به شرح زیر اتخاذ تصمیم کرد: 1.

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی پیشنهادی مربوط به اقدامات هماهنگ وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با موضوع فرونشست را در اجرای بند 1 ذیل ماده 2 قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری جهت انعکاس توسط رییس شورای عالی به هیأت وزیران تنظیم و ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز در عرصه های در معرض فرونشست ابلاغ شد

ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز در عرصه های در معرض فرونشست ابلاغ شد