مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:002022-01-15اقتصادي

دستگاه های کارت خوان بانکی غیرمتناظر با امور مالیاتی غیرفعال می شوند


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از غیرفعال شدن تمامی دستگاه های کارت خوان بانکی و درگاه های پرداخت الکترونیکی غیرمتناظر با پرونده های مالیاتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور با همکاری بانک مرکزی در حال ساماندهی دستگاه های کارت خوان بانکی و درگاه های پرداخت الکترونیکی و اتصال آن ها به پرونده مالیاتی است.

وی اضافه کرد: کلیه اشخاص دارای ابزار پرداخت های بانکی می توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.

tax.

gov.

ir فهرست تمامی دستگاه های کارت خوان بانکی و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی خود را مشاهده کرده و نسبت به الصاق آن ها به پرونده های مالیاتی قبلی و یا تشکیل پرونده مالیاتی جدید اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: تمامی دستگاه های کارت خوان بانکی و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی که متناظر با پرونده مالیاتی نباشند، غیرفعال می شوند.

انوری در مورد چگونگی ورود و ثبت نام به درگاه خدمات مالیاتی گفت: فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار با ورود به درگاه خدمات مالیاتی به نشانی my.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های کارت خوان بانکی غیرمتناظر با امور مالیاتی غیرفعال می شوند

دستگاه های کارت خوان بانکی غیرمتناظر با امور مالیاتی غیرفعال می شوند