مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:502022-01-15ورزشي

سندسازی باشگاه ها برای مجوز حرفه ای/ طاهری: اسناد را دستکاری می کردند!


مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می گوید در زمان او این باشگاه سوده بوده اما با این حال شنیده برخی باشگاه ها برای کسب مجوز حرفه ای اسنادشان را دستکاری کردند.

- سندسازی باشگاه ها برای مجوز حرفه ای/ طاهری: اسناد را دستکاری می کردند! مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می گوید در زمان او این باشگاه سوده بوده اما با این حال شنیده برخی باشگاه ها برای کسب مجوز حرفه ای اسنادشان را دستکاری کردند.

علی اکبر طاهری در گفت وگو با ایسنا، درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و این که این باشگاه ها باید چه الزاماتی را رعایت کند که مشکل شان برای همیشه برطرف شود گفت: از سال 2009 به اینور بحث حرفه ای سازی مطرح شده و AFC برای تیم های آسیایی برنامه ریزی کرده که آن ها هم این الزامات را پیاده کنند.

او ادامه داد: در هر دوره ای AFC مواردی را پر اهمیت و مواردی را کم اهمیت معرفی می کند که البته هر ساله طبقه بندی ها متفاوت است.

این الزامات برای این است که باشگاه درآمدهایش از کارهای فوتبالی باشد یعنی از مسائل تبلیغات، ترانسفر بازیکن و مسائل این چنینی درآمد کسب کند در نهایت هم حساب باشگاه باید تراز باشد یعنی اگر 10 واحد درآمد دارید به اندازه همان 10 واحد هزینه داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندسازی باشگاه ها برای مجوز حرفه ای/ طاهری: اسناد را دستکاری می کردند!

سندسازی باشگاه ها برای مجوز حرفه ای/ طاهری: اسناد را دستکاری می کردند!