مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 07:402022-01-15فرهنگي

انتقاد پیمان جبلی از سبک زندگی موجود در تبلیغات بازرگانی/ اصلاح می کنیم


پیمان جبلی رییس رسانه ملی سبک زندگی به نمایش درآمده در برخی تبلیغات بازرگانی را خلاف فلسفه وجودی رسانه ملی دانست و بر لزوم برنامه ریزی برای اصلاح آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما جمعه شب 24 دی ماه در حاشیه اختتامیه دوازدهمین جشنواره فیلم عمار در جمع خبرنگاران قرار گرفت و گفت: شناسایی ظرفیت های مردمی در حوزه فرهنگ و هنر و فیلم و مستند و بقیه آثار هنری یکی از برنامه های ماست.

اینها در عین حال یکی از ظرفیت های بسیار مهمی هستند که در دوره جدید در قالب قرارگاه فرهنگی بودن صدا و سیما حتماً باید به سمتش برویم.

صدا و سیما به تنهایی نمی تواند باز سنگین فرهنگ و هنر را در جامعه بردارد و هیچوقت هم نمی تواند این ادعا را کند.

وی گفت: راه برداشتن بار فرهنگی و امانتداری برای مردم فقط و فقط همان توصیف حضرت آقا مبنی بر این است که در نقش قرارگاه فرهنگی عمل کنیم.

در نقش قرارگاهی یکی از بهترین ظرفیت ها همین جشنواره عمار است و اگر بقیه ظرفیت های جبهه انقلاب و ظرفیت های مردمی کنار هم جمع شوند، به کمک صدا و سیما بیایند و صدا و سیما به آنها میدان بدهد می توانیم بار فرهنگی را برداریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای تحول در معاونت سیما و حوزه سریال سازی دارد، گفت: تولیدات نمایشی و تلویزیونی فرآیندهای طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پیمان جبلی از سبک زندگی موجود در تبلیغات بازرگانی/ اصلاح می کنیم

انتقاد پیمان جبلی از سبک زندگی موجود در تبلیغات بازرگانی/ اصلاح می کنیم