مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 00:052022-01-14اقتصادي

5600 هکتار کشت قراردادی در خراسان رضوی اجرا شده است


مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: کشت قراردادی اراضی کشاورزی در 10 شهرستان استان توسط شبکه های تعاون روستایی و کشاورزی اجرا شده و تاکنون 5600 هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر این نوع کشت توسط سازمان تعاون روستایی عقد قرارداد شده است.

- ایرج ناصری مقدم در گفت وگو با ایسنا در خصوص کشت قراردادی اراضی کشاورزی در استان که توسط شبکه های تعاون روستایی اجرا می شود، اظهار کرد: کارشناسان تعاون روستایی در حوزه زراعت با ارائه توصیه های کارشناسی به کشاورزان در زمینه استفاده از نهاده های کشاورزی موجب می شوند کشاورز از خرید محصولات خود در زمان مشخص اطمینان پیدا کند.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به اینکه حمایت و پشتیبانی در خصوص نهاده ها بر عهده تشکل های تعاون روستایی است، عنوان کرد: کلیه اقدامات از جمله کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی مورد حمایت تشکل های تعاون روستایی قرار گرفته تا کشاورزان با دغدغه ای کمتر کشت خود را به ثمر برسانند.

ناصری مقدم بیان کرد: حمایت و پشتیبانی از کشاورزان به تصحیح الگوی کشت کمک کرده و سبب کاهش مشکلات کشاورزان در فروش محصولات شان می شود.

وی ادامه داد: کشت قراردادی سبب شده کارشناسان و صاحب نظران برای کشت در منطقه شیوه های چگونگی مدیریت مزرعه و استفاده از فناوری و تکنولوژی مدرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5600 هکتار کشت قراردادی در خراسان رضوی اجرا شده است

5600 هکتار کشت قراردادی در خراسان رضوی اجرا شده است