مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 21:452022-01-14بين الملل

جهاد اسلامی : مقاومت برای پشتیبانی از انتفاضه حاضر و آماده است


مقامات جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند، مقاومت همان طور که در دفاع از محله الشیخ جراح قدس وارد نبرد سیف القدس با رژیم صهیونیستی شد، برای دفاع از اهالی النقب در برابر اسراییل حاضر و آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طارق عز الدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری گفت که رژیم صهیونیستی به هر وسیله و ابزاری به دنبال غارت سرزمین و کشتار انسان در قدس، النقب، کرانه باختری و الاغوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفلسطین الیوم ، عزالدین طی نطقی در تجمع  مقابل مسجد انور عزیز شمال غزه که پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از انتفاضه فلسطینیان در النقب در جنوب سرزمین های اشغالی برگزار شده بود، گفت: این تجمع برای حمایت از اهالی ما و ملت ما در النقب برگزار شده است، کسانی که این روزها در حال انتفاضه علیه تلاش های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای یهودی سازی است.

  وی تاکید کرد: تا زمانی که فلسطینی ها متحد باشند و در برابر رژیم اشغالگر بایستند، همه تلاش های صهیونیست ها برای یهودی سازی سرزمین فلسطین به شکست منجر می شود؛ همان طور که در جریان نبرد سیف القدس همه فلسطین در برابر اسراییل ایستاد.

  عز الدین تاکید کرد: ما یک ملت و سرزمینی واحد باقی خواهیم ماند و مقاومت حاضر و اماده است و همان طور که از اُسرا و اهالی خود در الشیخ جراح د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی : مقاومت برای پشتیبانی از انتفاضه حاضر و آماده است

جهاد اسلامی : مقاومت برای پشتیبانی از انتفاضه حاضر و آماده است