مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

ضرورت ایجاد کارخانه بازیافت زباله در شهرستان بناب


فرماندار بناب بر ضرورت ایجاد کارخانه بازیافت زباله در این شهرستان تأکید کرد.

- ، شهریار فتحی ظهر جمعه در نشست کارگروه پسماند شهرستان بناب با بیان اینکه حفظ و نگهداری از محیط زیست یک وظیفه همگانی است؛ افزود: محیط زیست امانتی است که در اختیار ما قرار گرفته و ما نیز موظفیم این امانت را برای نسل آتی نگه داریم.

وی با تأکید بر اینکه جلسات فرمانداری در راستای ایجاد هماهنگی در بین دستگاه ها و نظارت بر اقدامات انجام شده از سوی دستگاه هاست؛ تصریح کرد: لازم است در صورت حضور کارشناسان مدیران دستگاه ها نیز در جلسه حضور یافته و مصوبات را عملیاتی کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات جلسات افزود: تمامی مصوبات در صورتی باید به تصویب برسند که قابلیت اجرایی داشته باشند و دستگاه ها نیز ملزم به اجرای تمام مصوبات هستند.

فتحی همچنین با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در تمامی حوزه ها اذعان کرد: در حوزه پسماند می توان با فرهنگ سازی و تفکیک زباله از مبدا بسیاری از مشکلات ناشی از انباشت زباله، جمع آوری، تفکیک و دفن زباله را مرتفع نمود.

رییس کارگروه پسماند شهرستان بناب ایجاد کارخانه بازیافت زباله را از ضروریات این شهرستان دانست و از شهرداری خواست هرچه سریع تر نسبت به ایجاد آن اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد کارخانه بازیافت زباله در شهرستان بناب

ضرورت ایجاد کارخانه بازیافت زباله در شهرستان بناب