مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 13:302022-01-14فرهنگي

امیر نادری: کامران شیردل به ما یاد داد چطور می توان با دوربین نوشت


امیر نادری در مراسمی که برای چاپ جدید کتاب «تنها در قاب» درباره زندگی و آثار کامران شیردل برگزار شد خطاب به این هنرمند گفت: کامران شیردل به ما یاد داد چطور می توان با دوربین نوشت و آنچه در قلب مان است با انگشت ها و حرکت دوربین دنبال کرد.

- امیر نادری در مراسمی که برای چاپ جدید کتاب تنها در قاب درباره زندگی و آثار کامران شیردل برگزار شد خطاب به این هنرمند گفت: کامران شیردل به ما یاد داد چطور می توان با دوربین نوشت و آنچه در قلب مان است با انگشت ها و حرکت دوربین دنبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مراسم رونمایی از چاپ جدید کتاب تنها در قاب نوشته علیرضا ارواحی درباره کامران شیردل شامگاه پنجشنبه 23 دی در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بهشاد فرجی مجری برنامه توضیحاتی درباره این کتاب و سلسله نشست های وقت خوب که توسط نشر خوب برگزار می شود و به دنبال چاپ دوم تنها در قاب به این کتاب در این نوبت اختصاص یافته، ارائه کرد.

در ادامه ویدیویی که توسط مجموعه درنگ درباره زندگی و زمانه کامران شیردل تهیه شده بود، پخش شد.

یوریک کریم مسیحی نویسنده، عکاس و منتقد هنری در ادامه روی سن رفت و گفت: من به دو نکته درباره آثار شیردل می پردازم؛ یکی عکس هایش و دیگری به طور مشخص درباره فیلم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر نادری: کامران شیردل به ما یاد داد چطور می توان با دوربین نوشت

امیر نادری: کامران شیردل به ما یاد داد چطور می توان با دوربین نوشت