مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 12:052022-01-14سياسي

میزان مصرف صنایع فولاد اصفهان از آب زاینده رود شفاف نیست


پوریا حشمتی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بحران آب در استان گفت: - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: آب با حجم زیادی از استان خارج شده وارد اصفهان می شود و دقیقا مشخص نیست که این آب کجا می رود صنایع فولاد برداشت خود از زاینده رود شفاف اعلام کنند.

پوریا حشمتی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بحران آب در استان گفت: چشمه کوهرنگ به عنوان یکی از سرچشمه های اصلی رودخانه زاینده رود خشک شده است.

برخی ها می گویند، زلزله دلیل این خشکی است؛ اما اصلا اینطور نیست و ما می بینیم که دبی آب چشمه مدتی که کم شده و این اتفاق نتیجه کمبود بارندگی ها در سال های اخیر بوده است که باعث شده 200 روستای استان چهارمحال و بختیاری آب آشامیدنی نداشته یا آب آن ها به صورت جیره بندی باشد.

حشمتی ادامه داد: در شرایط فعلی 20 روستای چهارمحال و بختیاری با تانکر آب رسانی می شود، و تمامی این شرایط در حالی است که استان سرچشمه 3 رود مهم کشور است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در شهرستان چادگان اصفهان به اسم آب خیزداری آب زیادی پمپاژ می شود برای مصارفی که شاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مصرف صنایع فولاد اصفهان از آب زاینده رود شفاف نیست

میزان مصرف صنایع فولاد اصفهان از آب زاینده رود شفاف نیست