مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 11:002022-01-14اقتصادي

گاوداری صنعتی هزار رأسی در دهدشت به بهره برداری رسید


با مشارکت ستاد اجرایی فرمان «ره» یک واحد گاوداری 1000 رأسی در دهدشت به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، با حضور مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام یک واحد گاوداری یکهزار رأسی شیری امروز در دهدشت به بهره برداری رسید.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ره در این مراسم گفت: این گاوداری با مشارکت بنیاد برکت و حجم سرمایه گذاری بیش از 230 میلیارد ریال راه اندازی و به بهره برداری رسید.

محمد ترکمانه با بیان اینکه این گاوداری به صورت تخصصی و صنعتی راه اندازی و فعالیت می کند، افزود: ظرفیت تولید شیر در این گاوداری صنعتی ماهیانه 2هزار و 300 تن شیر است.

ترکمانه اضافه کرد: بنیاد برکت در قالب طرح های مشارکتی از کسب و کار های بنگاهی و بزرگ حمایت می کند و این گاوداری نیز از جمله این طرح ها است که با ظرفیت تولید بالایی که دارد شیر مورد نیاز کارخانه های بزرگ را تأمین می کند.

وی ادامه داد: امسال راه اندازی و حمایت از 240 مجموعه بصورت مشارکتی در دستور کار بنیاد برکت کشور قرار داشته که تاکنون 171 طرح به انجام رسیده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به حمایت این بنیاد از کسب و کار های خرد و متوسط و اجتماع محور گفت: از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت بنیاد برکت 71 هزار طرح اشتغال زایی در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاوداری صنعتی هزار رأسی در دهدشت به بهره برداری رسید

گاوداری صنعتی هزار رأسی در دهدشت به بهره برداری رسید