مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 09:202022-01-14فرهنگي

پایان داوری جایزه جلال و معرفی نامزدهای دو جایزه ادبی


اعلام پایان داوری جایزه جلال آل احمد و معرفی نامزدهای دو جایزه ادبی کشور ازجمله اخبار مهم حوزه کتاب و نشر در این هفته بودند.

- _ گروه فرهنگ و اندیشه: گزارش اخبار برگزیده حوزه کتاب و نشر در سومین هفته دی ماه، 5 خبر دارد و جزو گزارش های کم خبر است.

گزارش هفته گذشته با 11 خبر برگزیده، تیتر آغاز ثبت نامها برای نمایشگاه کتاب و ادامه انتصابات کتابخانه ملی را بر پیشانی داشت.

در این هفته هم اتفاقاتی درباره تمدید ثبت نام ناشران برای دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران رخ دادند و اخبارشان منتشر شد اما در گزارش، تنها خبر دیدار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات را با مدیرعامل شرکت ملی پست که درباره این نمایشگاه انجام شد، مرور می کنیم.

پایان داوری جایزه جلال، معرفی نامزدهای دو جایزه ادبی و برگزاری جلسه نقد و بررسی سند ملی حقوق کودک هم دیگر خبرهایی هستند که در گزارش این هفته مرور می کنیم.

در ادامه مشروح گزارش یک هفته با کتاب سومین هفته دی را می خوانیم؛ پایان داوری های جایزه جلال غلامرضا طریقی دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جایزه جلال آل احمد در گفتگویی که این هفته با مهر داشت، گفت: داوری های این دوره تمام شده و اختتامیه جایزه احتمالا اوایل بهمن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان داوری جایزه جلال و معرفی نامزدهای دو جایزه ادبی

پایان داوری جایزه جلال و معرفی نامزدهای دو جایزه ادبی