مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 23:152022-01-13ورزشي

اختصاص ردیف ویژه بانوان در بودجه شهرداری مشهد


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیرو مذاکراتی که با شهردار مشهد صورت پذیرفته، قول مساعد اخذ شد که در سال آتی ردیف بودجه مشخصی برای بانوان داشته باشیم تا بدانیم چند درصد از این بودجه برای برنامه های ویژه بانوان و خانواده در نظر گرفته می شود.

- فاطمه سلیمی در مورد اهداف و اقداماتی که بناست در کمیسیون بانوان و خانواده مورد پیگیری قرار گیرد، اظهار کرد: کمیسیون بانوان و خانواده برای اولین بار در دوره شوراهای اسلامی شهر مشهد تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس آیین نامه در ذیل این کمیسیون باید تنها پنج کارگروه رسمی تشکیل شود، از همین رو پیرامون مسائل اصلی حوزه بانوان از اصحاب رسانه و صاحب نظران در حوزه بانوان و خانواده دعوت می کنیم تا به ما یاری رسانند.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: حمایت از انجمن ها و تشکل هایی که در حوزه بانوان و خانواده فعالیت دارند، 2 نگاه کلی و راهبرد اصلی ما در بحث کمیسیون بانوان و خانواده است؛ به عنوان اولین دستور کار این کمیسیون پیرامون ویژه برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و عناوین کارگروه های ذیل کمیسیون گفت وگو صورت می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، سلیمی خاطرنشان کرد: بودجه های بسیاری در شهر هزینه می شود که در ردیف های کلی حمایت از انجمن ها، ورزش، سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ردیف ویژه بانوان در بودجه شهرداری مشهد

اختصاص ردیف ویژه بانوان در بودجه شهرداری مشهد