مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 20:152022-01-13سياسي

جذب نیروی خدماتی در مدارس سیستان و بلوچستان مد نظر باشد


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: جذب نیروی خدماتی در مدارس سیستان و بلوچستان یکی از موضوعات مهم است که باید در تامین نیروی انسانی مورد نیاز مد نظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر حسینعلی شهریاری در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت و مساحت شهر زاهدان ایجاد ناحیه 3 آموزش و پرورش برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر ضروری است.

وی در بخش دیگری به موضوع بیمه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: باید شرایط از سوی وزارت آموزش و پرورش فراهم شود تا به جای قرارداد سراسری با شرکت های بیمه، استان ها با شرایط بهتری با شرکت های بیمه تکمیلی مدنظر قرارداد ببندند.

شهریاری به وجود نیروهای توانمند در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می شود از توان و ظرفیت این افراد در بدنه وزارتخانه بیشتر استفاده شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری به اهمیت هنرستان ها در زمینه مهارت آموزی اشاره کرد و گفت: نحوه آموزش و تجهیزات هنرستان ها باید به گونه ای باشد که دانش آموزان بعد از فارغ التحصیل شدن توانایی کار کردن در صنایع مختلف را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیروی خدماتی در مدارس سیستان و بلوچستان مد نظر باشد

جذب نیروی خدماتی در مدارس سیستان و بلوچستان مد نظر باشد